вівторок, 21 квітня 2015 р.

Дотримання наступності в навчанні української мови в початковій та середній ланці - важлива складова підвищення ефективності вивчення рідної мови

         21 квітня в Рівненській ЗОШ №1 відбулася педагогічна студія для вчителів української мови та літератури 3,4,5 класів "Основні шляхи організації співдіяльності учителів української мови початкової та середньої ланки ЗНЗ в умовах сучасної освітньої парадигми".
         У ході заходу було окреслено коло проблем, які виникають на уроках української мови під час переходу школярів із початкової школи в базову, та з'ясовано причини їх виникнення. Учителі початкової та середньої ланки здійснили обмін думками, знаннями та творчими знахідками й виробили шляхи подолання труднощів.
           Практична частина студії відбувалася у формі дослідження-експлікації. Учителі працювали в малих групах, переглядали відеофрагменти уроків української мови в 3-му та 5-му класах, активно обговорювали побачене і почуте, ділилися досвідом роботи. 
        У ході підготовки до педагогічної студії представники методичних об'єднань учителів української мови початкової та середньої ланки кожного ЗНЗ міста повинні були визначити проблеми наступності в навчанні української мови в початковій та середній ланці, а також підготувати бюлетені, з якими могли познайомитися всі присутні на методичному заході.
           Результатом роботи стали рекомендації педагогічої студії вчителів української мови 3,4,5 класів.
           

Немає коментарів:

Дописати коментар