середа, 7 листопада 2018 р.

Реклама книжки

         Макс  Кідрук. Роман «Не озирайся і мовчи»

         Любий юний читачу! У підлітковому віці ти пізнаєш не тільки світ, але й самого себе. Тобі потрібно прочитати цю книгу, щоб не бути байдужим спостерігачем зла й жорстокості, які подекуди мають місце в середовищі твоїх однолітків. Ось істина, яка стане більш зрозумілою після спілкування з автором та героями його твору: «…жодна кривда не мине просто так, і за кожен учинок раніше чи пізніше доведеться розплачуватися».
         Шановні дорослі читачі! Якщо у вас є діти, раджу прочитати книгу, щоб дізнатися, що вони відчувають, якщо в родині панує насильство.      Переконана: кожен, хто візьме до рук роман, не зможе залишити його непрочитаним, бо він має якусь магію (такі відчуття були саме в мене).

         Немає меж… Річард Бах. «Джонатан Лівінгстон, мартин».

         Давно хотіла прочитати, і ось, нарешті, це сталося…         Разом із головним героєм я вчилася, відкривала щось нове, ставала вільною… Ще дізналася, що найбільшими перешкодами для щастя людини є нудьга, страх, гнів, самотність; найтяжче, найцікавіше і найсерйозніше – пізнати через політ, що таке доброта і любов; сила прощення безмежна: потрібно пробачити й допомогти кривдникам зрозуміти, що вони помилялися.
         Як учителеві мені було цікаво прочитати про Джонатана в цій ролі: «Щогодини … був поруч з кожним зі своїх учнів: демонстрував, пропонував, спонукав, направляв, літав з ними крізь ніч, крізь хмари, крізь бурю, просто заради розваги…». Мені було цікаво, як він учив любити ворогів: «…неможливо любити ненависть і злість. Треба побачити добро в кожному й допомогти їм самим це побачити. Ось що я маю на увазі під любовю».
         Також я милувалася СЛОВОМ: «Джонатан спокійно ширяв на самоті  коханим небом».
         Переконана, що кожен зробить для себе якесь відкриття.

Немає коментарів:

Дописати коментар