середу, 11 березня 2020 р.

Креативно-діяльнісний та компетентнісний підходи в освітньому процесі: практика використання

         11 березня в Рівненському НВК №26 проходила міні-EdCamp (не) конференція вчителів української мови та літератури "Методичний інструментарій компетентного вчителя: ладшафт мислення, творчості, досвіду, успіху". 
        Кожен учасник міг обрати локацію, яка його зацікавила. З великим інтересом слухала саме молодих колег.  Ольга Вертелецька (Рівненська СпШ "Центр надії"; локація "Компетентності+емоції+цінності=особистість") представила досвід з теми "Притчі-терапії та креативні конспекти на уроках словесності". Хочу висловити щире захоплення побаченим і почутим. Найперше образ самої спікерки: позитивна, розумна і просто красуня. Запропоновані матеріали засвідчують любов учителя до дітей та свідомий вибір професії.
           Учитель української мови та літератури Осторовська Катерина працювала в локації "Гра=навчання+самовираження+перемога" разом із колегою із ЗЗСО №16 Черняк Дариною. Спікери показали креативний підхід до вивчення навчального матеріалу в ході гри: "Навчально-розважальна гра для запам'ятовування складних випадків наголошування слів "НаголосИ нАголоси"" (Катерина Островська) та гра-бродилка "Подорож Україною з подружкою Морфологією" (Дарина Черняк). Було цікаво практично перевірити творчі задуми авторів ідей. Сподобалося!
               Переконана, що й інші учасниці продемонстрували перлини педагогічного досвіду. Але насамперед хочу наголосити на креативності молодих колег. Так тримати!
                Щирі слова вдячності учителям української мови та літератири НВК №26, які забезпечили комфортні умови для роботи учасників міні-EdCamp (не) конференції завдяки високому рівню організації та атмосфері щирості й доброзичливості.
              

Немає коментарів:

Дописати коментар